Metodika "Integrované IKT"_3

Autor: Rudolf Hozák | 2.5.2015 o 10:40 | (upravené 2.5.2015 o 11:13) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  29x

Niekoľko úvah k využívaniu IKT vo vzdelávaní - Princípy

Získavanie znalostí, kompetencií, zručností a komunikačných schopností v prostredí empatie a spolupráce je cieľom a princípom metodiky „Integrované IKT“.

Metodiku tvoria štyri základné moduly: zoznámenie sa s témou, jej prediskutovanie, cvičenie a overenie poznaného. Každý z modulov je samostatná časť, je to variácia témy v rôznych preferenciách činností a jeho využitie na hodine riadi učiteľ.

Téma a jej súbor dokumentov vytvára predpoklad na tvorbu alternatív, ktoré tému aktualizujú a obohacujú. Spolu s využívaním alternatívy témy bude zviditeľnená kvalita jej autora. Umiestnením tém na internet získa učiteľ i žiak prehľad o vzdelávacom procese.

Prítomnosť žiaka v škole obohatí najmä jeho sociálnu stránku osobnosti cestou organizovania povinností, odbornej komunikácie, získavaním zručností a kompetencií za prítomnosti spolužiakov a učiteľa.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Američania spozorneli. Slovenský princ je hodný Oscara

Veľký šľachtiteľský príbeh sa začal celkom nenápadne.

PRIMÁR

Od štyridsatky po sedemdesiatku. Ako sa mení sexualita?

Kvalita závisí od psychiky milencov.


Už ste čítali?