Metodika "Integrované IKT"_1

Autor: Rudolf Hozák | 1.5.2015 o 0:00 | (upravené 17.9.2016 o 13:20) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  62x

Úvaha k využívaniu IKT vo vzdelávaní. Vzdelávanie učiteľa bude prirodzenou súčasťou prípravy komplexných dokumentov pre vyučovaciu hodinu.

V úvode reálna hypotéza: V budúcnosti nebude potrebné ďalej vzdelávať učiteľov, aby dosahovali aktuálne požadované vzdelanie (v odbornej časti). Učiteľ sa ďalej bude vzdelávať, aby získal informácie potrebné pre komunikáciu a vzťah so žiakom z nových komplexných dokumentov. Vo vlastnom záujme bude študovať súvisiace materiály vo vzťahu k novým dokumentom.

Metodika „Integrované IKT“ vytvorí  pre učiteľa, vo vyučovacej hodine, väčší priestor pre komunikáciu so žiakom, s preferenciou komunikovať navzájom, v zmysle hľadania súvislostí.

Učiteľ a žiak budú mať k dispozícii vopred pripravené (podľa potreby aktualizované) a z internetu prístupné materiály (komplexných dokumentov pre vyučovaciu hodinu), ktoré bude využívať učiteľ a žiak počas vyučovacej hodiny i mimo nej.

Novo akcentované schopnosti (získavané ďalším vzdelávaním učiteľov) sa budú môcť orientovať viac na empatiu, spoluprácu a komunikáciu v triede (overená hypotéza metodiky „Integrované IKT“ v praxi experimentálnymi hodinami).

Orientovanie ďalšieho vzdelávania učiteľa bude výlučne na báze komunikácie, psychológie, sociológie, nových zručností a kompetencií a organizovania hodiny či prezentácií prác žiakov.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Američania spozorneli. Slovenský princ je hodný Oscara

Veľký šľachtiteľský príbeh sa začal celkom nenápadne.

PRIMÁR

Od štyridsatky po sedemdesiatku. Ako sa mení sexualita?

Kvalita závisí od psychiky milencov.


Už ste čítali?