Metodika "Integrované IKT"_1

Autor: Rudolf Hozák | 1.5.2015 o 0:00 | (upravené 17.9.2016 o 13:20) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  68x

Úvaha k využívaniu IKT vo vzdelávaní. Vzdelávanie učiteľa bude prirodzenou súčasťou prípravy komplexných dokumentov pre vyučovaciu hodinu.

V úvode reálna hypotéza: V budúcnosti nebude potrebné ďalej vzdelávať učiteľov, aby dosahovali aktuálne požadované vzdelanie (v odbornej časti). Učiteľ sa ďalej bude vzdelávať, aby získal informácie potrebné pre komunikáciu a vzťah so žiakom z nových komplexných dokumentov. Vo vlastnom záujme bude študovať súvisiace materiály vo vzťahu k novým dokumentom.

Metodika „Integrované IKT“ vytvorí  pre učiteľa, vo vyučovacej hodine, väčší priestor pre komunikáciu so žiakom, s preferenciou komunikovať navzájom, v zmysle hľadania súvislostí.

Učiteľ a žiak budú mať k dispozícii vopred pripravené (podľa potreby aktualizované) a z internetu prístupné materiály (komplexných dokumentov pre vyučovaciu hodinu), ktoré bude využívať učiteľ a žiak počas vyučovacej hodiny i mimo nej.

Novo akcentované schopnosti (získavané ďalším vzdelávaním učiteľov) sa budú môcť orientovať viac na empatiu, spoluprácu a komunikáciu v triede (overená hypotéza metodiky „Integrované IKT“ v praxi experimentálnymi hodinami).

Orientovanie ďalšieho vzdelávania učiteľa bude výlučne na báze komunikácie, psychológie, sociológie, nových zručností a kompetencií a organizovania hodiny či prezentácií prác žiakov.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kažimír prezidentovi Kiskovi odporučil, aby sa vzdal daňového tajomstva

Kiskovi sa do vysvetľovania financovania kampane nechce.

DOMOV

Župan by ma v prvom rade mohol presvedčiť, na čo mi je a čo robí

Podnikateľka by od úradov chcela pokoj.

Čo je nové na SME

Ftáčnik, Frešo, Droba a Kusý. Kandidáti na župana budú odpovedať na vaše otázky

SMEnaživo: Príďte diskutovať s kandidátmi na bratislavského župana.


Už ste čítali?