Metodika "Integrované IKT"_3

Autor: Rudolf Hozák | 2.5.2015 o 10:40 | (upravené 2.5.2015 o 11:13) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  25x

Niekoľko úvah k využívaniu IKT vo vzdelávaní - Princípy

Získavanie znalostí, kompetencií, zručností a komunikačných schopností v prostredí empatie a spolupráce je cieľom a princípom metodiky „Integrované IKT“.

Metodiku tvoria štyri základné moduly: zoznámenie sa s témou, jej prediskutovanie, cvičenie a overenie poznaného. Každý z modulov je samostatná časť, je to variácia témy v rôznych preferenciách činností a jeho využitie na hodine riadi učiteľ.

Téma a jej súbor dokumentov vytvára predpoklad na tvorbu alternatív, ktoré tému aktualizujú a obohacujú. Spolu s využívaním alternatívy témy bude zviditeľnená kvalita jej autora. Umiestnením tém na internet získa učiteľ i žiak prehľad o vzdelávacom procese.

Prítomnosť žiaka v škole obohatí najmä jeho sociálnu stránku osobnosti cestou organizovania povinností, odbornej komunikácie, získavaním zručností a kompetencií za prítomnosti spolužiakov a učiteľa.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Kto bude na Vianoce dokladať tovar? Firmy nevedia nájsť brigádnikov

Vo väčších mestách ponúkajú brigádnikom aj štyri eurá za hodinu, ale nikto nemá záujem.

SVET

Deň, ktorý navždy zostane dňom hanby USA

Od útoku na Pearl Harbor ubehlo 75 rokov.

PLUS

Anton Zajac: Šancou pre Slovensko je nová, slušná strana

Nežijeme v liberálnej demokracii, ale oligarchii, hovorí spolumajiteľ Esetu.


Už ste čítali?